Tesco: obchodník s lokální strategií

Tesco: obchodník s lokální strategií

Tesco patří mezi přední maloobchodní prodejce na českém trhu. Není však „jen“ obchodníkem. Stejně jako o potřeby a přání zákazníků se v rámci CSR stará o životní prostředí, společnost, jejíž je součástí, i město, ve kterém působí. Ruku v ruce s tím jde strategie společnosti být vždy obchodem, který se přizpůsobuje konkrétnímu trhu v dané zemi, prostředí a zvykům místních zákazníků.

Ve všech svých činnostech Tesco uplatňuje základní poslání, které spočívá v neustálé snaze poskytnout zákazníkům nejvyšší hodnoty, a získat tak jejich dlouhodobou loajalitu.

Tesco se řídí zejména dvěma hodnotami: Nikdo se nestará o zákazníky lépe než my a Jednejme s lidmi tak, jak chceme, aby lidé jednali s námi. O tom, že takový přístup k zákazníkům, zaměstnancům a společnosti je správný, svědčí nejen neustále rostoucí počet prodejen společnosti, ale i četná prestižní ocenění, která získala.

Děje se u nás

Close
Přihlášení do Tesco Life
Přihlášení do Potravin on-line
Upozornění
Registrace do Tesco Life pro snadnější přístup
k akčním nabídkám a užitečným nástrojům
Užitečné nástroje a vždy aktuální informace
  • S účtem Tesco Life budete mít ještě snadnější přístup k akčním nabídkám a už nikdy nic nepropásnete
  • Stejné přihlašovací údaje můžete použít i v Tesco mobilní aplikaci pro iOS a Android
  • S novým nákupním seznamem už nezapomenete
I na vašem názoru záleží
x