Pokud jste během období sbírání bodů nasbírali nejméně 600 bodů, bude Vám spolu s poukázkami a slevovými kupóny zaslán poštou souhrnný výpis bodů Clubcard. Elektronické poukázky se objeví souběžně se zaslanou poštou na webové stránce ve Vašem účtu Clubcard a a ve Vaší mobilní aplikaci.
Vaše nasbírané body budou vyměněny za poukázky na konci aktuálního období, a sbírání bodů začne opět v následujícím období.
Pokud máte například na konci období 2440 bodů, z toho 2400 bude vyplacených, a zbylých 40 bodů se přenese do dalšího sbíracího období.
Pokud chcete poukázky použít dříve, můžete si nasbírané body ihned přeměnit na digitální poukázky ve své mobilní aplikaci.
Pokud máte e-mailovou adresu a chcete si registrovat Clubcard, stáhněte si naši aplikaci Tesco Clubcard nebo navštivte naše stránky.
Pokud e-mailovou adresu nemáte, ale obdrželi jste plastovou kartičkou v prodejně, aktivujte si Clubcard alespoň jedním nákupem, než nás budete kontaktovat. Váš účet se jinak v našem systému neobjeví. Pokud jste kartu ještě nepoužili, navštivte, prosím, naši prodejnu a pokud po nákupu budete stále potřebovat naši pomoc s registrací, kontaktujte nás.